maxime-vd-berg-digital-marketing-talentship
Maxime van den Berg
Conversational Specialist

Maxime van den Berg - Opdracht Digital Marketing Talentship

“Het Digital Marketing Talentship begon voor mij bij Interpolis. In 6 maanden tijd heb ik kennis opgedaan van Chat- en Voicebots, of te wel Conversational AI. Mijn tweede opdracht doe ik nu bij Stichting Achmea Rechtsbijstand waar ik mij voornamelijk bezighoud met conversie optimalisatie en ik mijn kennis van mijn vorige opdracht meebreng voor de verdere ontwikkeling van onze Voice Assistent Sara."

Onze kennis passen wij meteen toe in de praktijk.

Naast de werkervaring die wij bij de powerbrands van Achmea opdoen, volgen wij een Digital Marketingstudie bij Beeckestijn. De kennis die ik tijdens deze studie opdoe, pas ik meteen toe in de praktijk. Zo deelde ik in mijn eerste opdracht handige tips over Conversational Design in mijn team bij Interpolis en heb ik door gerichte vragen te stellen aan de docent in mijn huidige opdracht verbeteringen kunnen doorvoeren in Google Analytics. Ook deel ik de kennis die ik gedurende mijn eerste opdracht heb opgedaan over Voice met mijn huidige team en leer ik zelf ook weer heel veel van andere collega’s. Kortom, een win-win situatie voor iedereen.

Achmea omarmt nieuwe ideeën en geeft je de ruimte om deze verder uit te werken.

Door de coronacrisis kregen wij bij Interpolis veel meer telefoontjes van klanten dan wij normaliter gewend waren. Des te belangrijker om naar nieuwe oplossingen te zoeken en de klant goed op weg te helpen. Op dit probleem speelde ons team snel in door te werken met Conversational AI. We ontwikkelden een corona Chatbot in WhatsApp. Een handige tool die ervoor zorgt dat het merendeel van de vragen beantwoord wordt zonder dat een medewerker daarvoor betrokken wordt. Probeer onze bot zelf uit!

Nieuwe kansen grijp ik graag met beide handen aan.

Ik wilde graag meer doen met Data, A/B Testing en online klantreizen. Bij Stichting Achmea Rechtsbijstand heb ik deze kans gegrepen. SAR wil graag meer digitaliseren en zo veel mogelijk klanten online verder helpen. Denk hierbij aan voldoende relevante informatie in de vorm van artikelen en klanten zelfstandig online een zaak laten melden. Naast dat we de klant van relevante informatie op de website voorzien hebben we recentelijk onze juridische assistente gelanceerd. Sara helpt je via je slimme speaker of via je smartphone verder met juridische vragen over (online) aankopen. Zeg eens: ‘Hee Google, praat met Achmea Rechtsbijstand’, en luister wat Sara voor jou kan betekenen!

Het Digital Marketing Talentship van Achmea is dé perfecte start van mijn carrière.

Het Digital Marketing Talentship is voor mij de kans om te ontdekken waar mijn talent ligt en binnen welk gebied van Digital Marketing ik mij verder wil specialiseren. Naast dat ik kennis maak met de verschillende merken van Achmea en mijn netwerk uitbreidt, kan ik vooral dat doen wat ik graag wil doen: een stap voor zijn.”

Nieuwe vacatures via de mail?

Meld je aan op onze jobagent!

Aanmelden

 

Achmea

Handelsweg 2
3707 NH Zeist
Nederland