De doelgroep van TraineeshipPlaza bestaat uit hoogopgeleide graduates en Young Professionals met 0-3 jaar werkervaring die de voorkeur geven aan een uitdagende startersfunctie met veel ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden. In 2017 hebben we ruim 300.000 bezoekers mogen verwelkomen op onze vernieuwde website. Deze groei heeft mede door de intensivering van onze promotieactiviteiten in 2017 een enorme vlucht gekend. Benieuwd hoeveel bezoekers we in 2018 hebben weten te bereiken? Vraag dan ons informatiepakket aan!

Door verschillende samenwerkingen aan te gaan binnen het onderwijslandschap (instellingen en studieverengingen) en te werken aan een continue zichtbaarheid binnen de verschillende zoeksystemen en de Social Media channels weten wij de hoogopgeleide graduates en Young Professionals te leiden naar het platform. Hieronder lichten wij in het kort toe op welke wijze in de praktijk uitvoering wordt gegeven aan de exposure strategie.

Onderwijsinstellingen

TraineeshipPlaza heeft waar mogelijk haar handen ineengeslagen met verschillende onderwijsinstellingen om binnen deze instellingen een grote mate van zichtbaarheid te realiseren. Dergelijke samenwerkingen leiden ertoe dat bezoekers het platform via de intranet en blackboard pagina's van de instellingen weten te vinden. Het intensiveren van dergelijke samenwerkingen en het aangaan van nieuwe samenwerkingen is één van de pijlers van het campagneteam. Op deze wijze zorgen we ervoor dat de naamsbekendheid onder de studenten steeds groter wordt en ook dat nieuwe lichtingen studenten bekend raken met hét platform.

Zoekmachines

Ook zijn we zeer actief met het stroomlijnen van de website zodat de zichtbaarheid binnen de verschillende zoekmachines steeds sterker wordt. Het belangrijkste voorbeeld hiervan is de vernieuwde websitestructuur waarin we de codering hebben vereenvoudigd en ook onze eigen zoeksysteem hebben aangepast om de indexering van de verschillende pagina's te verbeteren.  

Social Media

De rol van Social Media wordt in alle faccetten van het leven groter. Dit heeft dan natuurlijk ook invloed op het oriënteren en solliciteren van werkzoekenden en studenten. Binnen het team van TraineeshipPlaza.nl zijn er leden actief die vanuit de studie onderzoek hebben verricht naar het fenomeen Social Media. Ook binnen TraineeshipPlaza.nl hebben we Social Media gepromoveerd tot één van de belangrijkste pijlers in de promotiestrategie! Onze zichtbaarheid, bereik en engagement op Facebook, Twitter en LinkedIn groeit dagelijks. 

Benieuwd welke mogelijkheden wij hebben om uw organisatie in de spotlights te zetten bij hoger opgeleide talenten? Neem vandaag nog contact met ons!

Word gevonden door werkgevers

Cv uploadenUpload je CV!

Dagelijks zijn topwerkgevers op zoek naar kandidaten op TraineeshipPlaza. Upload nu gratis jouw informatie en zorg dat ze je kunnen vinden!

Upload jouw informatie