U bent op zoek naar talent, heeft een goede vacatureomschrijving op de planken liggen en wilt deze zo snel mogelijk onder de aandacht brengen van uw doelgroep. Of u bent voornemens om binnenkort te starten met de werving en u wilt alvast de doelgroep warm maken voor de functie bijvoorbeeld via een testimonial van een huidige medewerker in een vergelijkbare functie. Of u nadert het einde van uw geplande wervingsperiode voor een evenement of vacature en wilt de recruitment nog een laatste boost geven. Allemaal goede redenen om te overwegen gericht latent en actief zoekende talenten te benaderen via een Social Media campagne. Naast de doelstelling van uw campagne werkt u hiermee ook aan de kracht van uw werkgeversmerk die uw wellicht beter kunt verzilveren bij de kandidaten die u graag wenst te verleiden om uw organisaties te versterken.

Wellicht heeft u weleens nagedacht over de inzet van social media via bijvoorbeeld het Metanetwerk, LinkedIn TikTok of Snap, om uw doelgroep te bereiken. Graag helpen wij u op weg. TraineeshipPlaza maakt sinds jaar en dag gebruik van social media bij het vergroten van haar exposure onder hoger opgeleiden. Deze ervaring van gerichte target-marketing zetten wij ook graag in voor uw organisatie. Eventueel kunnen wij deze expertise daarnaast ook inzetten voor vacatures die wellicht niet gelijk aansluiten op onze doelgroep van HBO/WO talenten in de eindfase van de studie en beginfase van de carrière.

Hoe gaat het in zijn werk

Op basis van het gewenste kandidatenprofiel maken wij een ‘target audience aan’. We kijken hier bijvoorbeeld naar zaken als: genoten opleiding(en), onderwijsinstelling, interesses en regio. Door de doelgroepselectie zorgvuldig in te stellen bereikt uw advertentie een optimaal resultaat. Gelijktijdig werkt u aan de versterking van uw werkgeversmerk binnen een grote doelgroep van hoog opgeleid talent. Wij helpen u daarnaast graag bij het gebruiken van beeld- en tekstmateriaal.

Voordelen

  • Garantie op clicks en zichtbaarheid.
  • Snel op te starten. Handig als extra push wanneer nodig.
  • Extra zichtbaarheid van de vacature binnen de gewenste doelgroep. Vergroting naamsbekendheid van de organisatie (employer branding). Mogelijkheid om ‘latente’ kandidaten te bereiken en kandidaten met  enige werkervaring
  • Verwerk uw logo in het beeldmateriaal dat u wenst te gebruiken (extra zichtbaarheid)

Benieuwd welke mogelijkheden wij hebben om uw organisaties in de spotlights te zetten bij hoger opgeleide talenten via een Social Media campagne? Neem vandaag nog contact met ons op!

campagne resultaten

Word gevonden door werkgevers

Cv uploadenUpload je CV!

Dagelijks zijn topwerkgevers op zoek naar kandidaten op TraineeshipPlaza. Upload nu gratis jouw informatie en zorg dat ze je kunnen vinden!

Upload jouw informatie