Gemeente Schouwen-Duiveland
Werken bij de gemeente Schouwen-Duiveland
De Organisatie
De gemeente bestaat uit 5 afdelingen waarin leidinggevenden en medewerkers hun verantwoordelijkheden delen en de mens centraal staat. Samen werken we aan het realiseren van onze ambitieuze organisatievisie. Wij zijn een professionele, lerende organisatie die open staat voor creatieve ideeën en oplossingen. Midden in de samenleving, met betrokkenheid, enthousiasme en flexibiliteit als belangrijke cultuurkenmerken.
Wervinsbeleid gemeente Schouwen-Duiveland
Ons wervingsbeleid is vooral gericht op flexibele, zelfbewuste mensen die op creatieve wijze over de grenzen van de afdeling heen kunnen kijken. Omgevingsbewuste mensen met een drive om samen met inwoners, ondernemers, partners en gasten te werken aan een mooi eiland en een aantrekkelijk woon-, werk- en verblijfsklimaat. Ondernemende mensen, die zelfstandig kunnen werken en verantwoordelijkheid willen dragen. Attente collega's, die open staan voor het leren van nieuwe methoden en technieken en zich daarmee als nuttig en waardevol bewijzen. Maar bovenal zoeken wij mannen en vrouwen die hun vak verstaan en houden van het werk dat zij doen. Enig gevoel voor relativering en de humor die daar bij hoort zullen hen niet vreemd zijn.
Wat biedt de gemeente Schouwen-Duiveland
Wij bieden een uitdagende werkkring met vele mogelijkheden voor opleiding en ontwikkeling. Daarbij een gunstig salaris, een 36-urige werkweek, flexibele werktijden, uitstekende pensioen- en ziektekostenverzekering, goede zorg- en verlofregelingen, thuiswerkmogelijkheid en, niet te vergeten, een prima bedrijfsrestaurant.
Stages en afstuderen bij gemeente Schouwen-Duiveland
Stage lopen om de kennis vanuit je opleiding te toetsen in de praktijk of op zoek naar een interessante afstudeeropdracht om je studie met succes af te kunnen ronden? Of zoek je een maatschappelijke- of snuffelstage? Dan ben je bij de gemeente Schouwen-Duiveland aan het juiste adres. We hebben gedurende het hele jaar ruimte voor stages en afstudeeropdrachten.