1. Home
  2. Bedrijfspresentaties
  3. Werken bij Gemeente Heemskerk

Gemeente Heemskerk

We maken samen het verschil

Werken bij de gemeente Heemskerk

We zijn er voor de inwoners. En willen hen zo goed mogelijk bedienen. Dat doen we graag samen met jou. Bij onze open gemeente krijg je de kans om het verschil te maken. Voor de inwoners, ondernemers en bezoekers van Heemskerk. En natuurlijk voor je directe collega's. Op ons spiksplinternieuwe kantoor hangt een fijne werksfeer. We houden privé en werk in balans.

We maken samen het verschil

Wij zijn een betrouwbare, ambitieuze en dienstverlenende organisatie, gericht op mens en omgeving. Onze organisatie is in beweging. Samen maken we het verschil voor de inwoners van Heemskerk. In onze organisatievisie 2022-2026 (pdf, 212 KB) lees je hoe we meebewegen met de veranderende maatschappij, zodat we klaar zijn voor de toekomst.

Onze teams

De organisatiestructuren van gemeenten verschillen. Onze organisatie is opgedeeld in 3 domeinen: 

  • Bedrijfsvoering: Algemene Zaken, Planning, Control & Financien, Informatievoorziening.
  • Fysiek domein: Relatie & Beheer, Beleid & Projecten, Vergunningsverlening, Toezicht, Handhaving & Veiligheid en Onderhoud.
  • Sociaal domein: Strategie & Beleid, Informatie & Dienstverlening, Werk & Inkomen, Welzijn & Zorg.

De gemeentesecretaris is onze algemeen directeur. Direct onder de gemeentesecretaris valt concerncontrol.

werken bij de Gemeente Heemskerk

Contact

Gemeente Heemskerk

Thomas Broedelet
Talentmanager

Maerten van Heemskerckplein 1
1964 EZ Heemskerk
Nederland

0641698731

https://www.heemskerk.nl/

Nieuwe vacatures via de mail?

Meld je aan op onze jobagent!

Aanmelden